Hazard-Rush-StudiosHazard-Rush-Studios

Main Audio Reviews Stats 2 Fans

Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Mass Invasion ep0.5 Mass Invasion ep0.5

Rated 4 / 5 stars

lol

THE MUSIC ISNT IN SYNC!!!!!

lol almost everyone said that and almost all the time u told them it was a trailer.

it was great. it almost sounded like lemon demon singing it.


People find this review helpful!
ChrisTheFeral responds:

Nope, Dustball, he's a great singer, hey? I know, everybody was commenting, I guess people just don't read the important stuff that is highlighted in red these days :(, btw, you should see episode 1, coming out pretty soon, the animation and images are brilliant! I can send you a preview via email later on :)


assassinate all sticks assassinate all sticks

Rated 5 / 5 stars

keep

i like it!XD


ChrisTheFeral responds:

thanks ;-)

Recent Game Reviews


Pac Pac

Rated 4.5 / 5 stars

i reallly liked it

you did a terrific job.

every thing was great... sound, grafics, interface was unique, but it worked well.

good job. give yourself a pat on the back.


People find this review helpful!
Komix responds:

I ll do that :-D thx

Komix

Recent Audio Reviews


Atari Demo Theme Atari Demo Theme

Rated 4.5 / 5 stars

Great

Downloaded. I love it, it could have used a tab bit more bass.



Finding the Pulse Finding the Pulse

Rated 4 / 5 stars

Well, here i am

I gave it a 4/5.

Pretty neat tune, although I didn't care for the first few seconds, everything else was good.


kevs91 responds:

Yeah, the intro (and outro for that matter) is pretty different from the main tune, but I felt it was the best way to build up the anticipation for the rest of the track.

Thanks for the review and the listen!